admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Den funkar inte för mig...För gammal Dator :( Så gammal dator kan du inte ha. Tryck på javalänken så lär det fungera efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det funkar itne för mig, jag har laddat ner JAVA grejjen, men när jag går in står det Välkommen till fuska.se Chat! Ansluter till server, v.g vänta.... det har gjort det i en halvtimme nu! kan det vara för att ingen annan e inne i chatten nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Hur gör ni vid utlottningen? :blink: Jag kan inte använda mitt nick # 21 på chatten så jag använder Nizivijs där. B) Vi tar alla namn där inne och lägger in i ett skript och trycker på kör och skriptet slumpar sedan bort alla tills bara en är kvar och det är vinnaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Det funkar itne för mig, jag har laddat ner JAVA grejjen, men när jag går in står det Välkommen till fuska.se Chat! Ansluter till server, v.g vänta.... det har gjort det i en halvtimme nu! kan det vara för att ingen annan e inne i chatten nu?? Nästan helt säker på att du har en brandvägg isåfall. Försök och inaktivera den så kommer det att fungera. Eller om du vet hur man använder den så lägg in en regel som tillåter chatten att ansluta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Okey, jag har en brandvägg! men jag kan ingenting om hur man säger att den sak tilllåta datorn att andvända eller hur det va? hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Mkt bra jobbat ! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 MMX: Hmm kan du inte så mycket så är det nog lättast att inaktivera den för stunden. Annars så gå in i den och leta efter Java eller Fuska.se eller Chat eller liknande och tryck på tillåt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ahah,s*it coolt admin :D ska vara inne där hela tiden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ja,jag kom in!!!! :D Men det tog en bra stund :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Har man router/bredbandsdelare eller liknande så kan det ta upptill 2-3 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Kan man få varningar på chatten? :blink: Ifall någon använder en annans nickname och gör en massa skit med det. :blink: Det skulle vara ganska tungt om man ser att man varnats utan att ha gjort något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Kan man få varningar på chatten? :blink: Ifall någon använder en annans nickname och gör en massa skit med det. :blink: Det skulle vara ganska tungt om man ser att man varnats utan att ha gjort något. Tror det...För det står ju t.ex. [email protected] sedan ipnumret så man kollar vilken användare som använder det ip numret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.