Hoppa till innehåll

Guid Till Star Fox!

Rekommendera inlägg

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jo Zvampen de e så att jag behöver lite hjälp jag har varit där vi det där fire palace eller va de e(efter dom kastar tunner mot en).Så har jag klarat de sen e jag där innte man ska hugga dom på ryggen dom stora som hoppar upp hur marken o de har jag klarat senare så kommer man till ett ställe där finns en stor eld sprutande "sköldpadda" mina frågor e:

Hur kommer jag vidare?

O ska jag göra nått specielt me skölpadan?¨¨

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det e små kometer oxå. Man ska plocka upp de och lägga de tills det låter som när man klarar någonting.(De ska åka upp en bit i liften oxå.

En är vid en ränna och en annan är vid ett jätte hål där det finns svampar.Och den sista är till vänster. Altså Den första är Ungefär i mitten vid en väg till vänster och den andra e så långt bort i hålet man kan komma(Tricky ska gräva). den sista är vid en liten "Klippa" där ska tricky gräva vid den sista med. jag har utryckt på bästa möjliga sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:huh: hur ska man göra när man ska hämta korza spirit inte den man ska klara skräk testet utan den efter den man ska hämta en sån där sak som sprängs när man kastar den och ska ge den till en sån där sak som suger uppten och flyttar den näär man inte kan bära den för mig så suger den bara upp den släpper den igen hur får man den att åka i väg???????????????????????? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...