Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Vad menar du? Jag fattar inte vad du menar....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jo Zvampen de e så att jag behöver lite hjälp jag har varit där vi det där fire palace eller va de e(efter dom kastar tunner mot en).Så har jag klarat de sen e jag där innte man ska hugga dom på ryggen dom stora som hoppar upp hur marken o de har jag klarat senare så kommer man till ett ställe där finns en stor eld sprutande "sköldpadda" mina frågor e: Hur kommer jag vidare? O ska jag göra nått specielt me skölpadan?¨¨ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 det kostar 50 p om du vill veta men fråga zzvampen isåfall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Ja du kan döda "Sköld paddan" på ett sätt. Ice blaster eller den man får. Men du ska ta kometer (Små) och lägga de i hålorna vid jätte kometen. När du lagt alla 3 kometerna Ivar sin håla så lyfter den stora kometen och du kan ta dig vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 INGA mera frågor? :rolleyes: :ph34r: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Asså jag vet inte om jag e trög men vilka e dom dära kometerna i vilka hålor:P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Jo det e små kometer oxå. Man ska plocka upp de och lägga de tills det låter som när man klarar någonting.(De ska åka upp en bit i liften oxå. En är vid en ränna och en annan är vid ett jätte hål där det finns svampar.Och den sista är till vänster. Altså Den första är Ungefär i mitten vid en väg till vänster och den andra e så långt bort i hålet man kan komma(Tricky ska gräva). den sista är vid en liten "Klippa" där ska tricky gräva vid den sista med. jag har utryckt på bästa möjliga sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
legolas_1 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Så "kometerna" e inte dom små bomberna som kan sprängas eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Vad menar du? Jag fattar inte vad du menar....... Enligt reglerna får man inte skapa offieciella trådar. Back to topic~, det blir upp till moderatorerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 d är VÄLL bra om zvampen hjälper folk annars kan ju sidan inte heta fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 (redigerat) mER FRÅGOR+?? Redigerat 19 Augusti 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 :huh: hur ska man göra när man ska hämta korza spirit inte den man ska klara skräk testet utan den efter den man ska hämta en sån där sak som sprängs när man kastar den och ska ge den till en sån där sak som suger uppten och flyttar den näär man inte kan bära den för mig så suger den bara upp den släpper den igen hur får man den att åka i väg???????????????????????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg