Hoppa till innehåll

Strejk!


Gäst anubis

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

hur kommer sig det att dom flesta har något i mot dig? du kanske har gjort någoting, exempel spamat som f*n! visst har admin och moderatorerna gjort mycket för att förhindra det, men det ser ut som det slinkerförbi dig, det är inte en slump eller en attack mot just dig att du har så många varningar som du har, cirka 70% av alla dina inlägg har varit rent skit. snälla jag tallar för dom flesta, skärp dig, ta bara denna tråd, helt onödig. varför ska du då fortsätta skriva, nu har du en nya tråd om ett gruppforum?! igen, hur många har 4 st eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kommer sig det att dom flesta har något i mot dig? du kanske har gjort någoting, exempel spamat som f*n! visst har admin och moderatorerna gjort mycket för att förhindra det, men det ser ut som det slinkerförbi dig, det är inte en slump eller en attack mot just dig att du har så många varningar som du har, cirka 70% av alla dina inlägg har varit rent skit. snälla jag tallar för dom flesta, skärp dig, ta bara denna tråd, helt onödig. varför ska du då fortsätta skriva, nu har du en nya tråd om ett gruppforum?! igen, hur många har 4 st eller?

du talar iallafall för mig

 

unirator = :kung: på att pwna folk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Boiuthh @ 18/08-2004 19:05:36)

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt!  unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

#21... snälla säg förlåt så att vi slipper den här skrikande bäbisen!

Då han ber om ursäkt offentligt. :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(# 21 @ 18/08-2004 21:24:42)
(Boiuthh @ 18/08-2004 19:05:36)

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt!  unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

#21... snälla säg förlåt så att vi slipper den här skrikande bäbisen!

Då han ber om ursäkt offentligt. :angry:

vadå? ska han ställa sig på sergelstorg och skriva: Förlåt, fyrkanttjugoett!! Förlåt mig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Boiuthh @ 18/08-2004 21:30:16)
(# 21 @ 18/08-2004 21:24:42)
(Boiuthh @ 18/08-2004 19:05:36)

green devil det var inte bra sagt och 21# jag ska inte lugna mej förän du säger förlåt annarsska ni förbli mitt hatobjekt!  unirator säger du hora till mej så kan jag anmäla dej annars så e du bara bra med käften!

#21... snälla säg förlåt så att vi slipper den här skrikande bäbisen!

Då han ber om ursäkt offentligt. :angry:

vadå? ska han ställa sig på sergelstorg och skriva: Förlåt, fyrkanttjugoett!! Förlåt mig?

På forumet. :angry:

 

Det är så mycket som förstörts här på forumet sedan Anibus/0010/she-o-rene/musse pigg kom hit på forumet. :angry:

 

Skärpning om du ens vill ha någons förslåtelse. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst henke37

De som inte kan det rätta namnet på lagboken för tjänar inte att få leka med hotelser av den. Hur många tror att tråden låses? Anubis bannas? (inga svar tack)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, nu är jag tamefan på gränsen till att bli förbannad.

 

TRÅDEN SPÅRAR UR! Och jag fattar inte heller syftet av tråden. Anubis, kan du säga till mig vilka dina kompisar är o.s.v, och säga vilka som har kallat dig vad, så ska jag försöka reda ut den här sörjan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...