Hoppa till innehåll

Hjälp Till


Black Shadow
 Dela

Rekommendera inlägg

I början i trädet så finns det ett ställe mad rankor som man kan klättra i fast där e tre spindlar. Jag har klättrat upp där ock kommit in i ett rum med en stor spindel där dörren låser sig. Jag har dödat spindeln och fått en golden skulltula (eller nåt sånt) och tagit båda kistorna. Men vad ska man göra :ph34r: sen ?

Redigerat av Zamizam
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Dekutree...leta efter ett rum med en dörr och en Deku scrub i, den ska du döda och sen komma i håg det han säger... Är du i första rummet, asså det stora eller?

annars kan du prova att tända alla facklor med en dekustick och den tända facklan... kolla om det finns en stege på taket, annars skjut den med din Fairy slingshot...

 

annars så får du beskriva vad som finns i rummet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska gå till Market (utan för slottet) där ska du hitte en tjej som heter Malon. Hon har problem med sin pappa för han har somnat vid slottet när han leverera mjölk. prata med henne och gå sedan till slottet och sedan ser du Malon igen och då ska du prata med henne igen ovh då får du ett ägg. Bakom henne så finns det rankor gå upp och ta dig in till slottet (se upp för vakter). Du ska hitta en vägg men rankor och klättra upp på den och hoppa ner i vallgraven och simma mad den. sen ska du upp på land och då ser du Talon det är Malons pappa som sover. Vänta tills det blir morgon och då när ägget kläcks. väck honom med hönan. Sen ska du putta låderna mot det stället där Talon sov. Och sen mot vattnet. Hoppa in i hålet. Ta dig förbi vakterna och träffa prinsessan Zelda och prata med henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Viket slott då? det i goron city? jag kan inte komma in där det e tre stenar som blockerar jag kan bara vara i lost woods ock kukuri forest! :zzz:

när du går till ditt hus ska du hoppa ner sen gå åt höger til utgången, prata emd killen och fortsätt ut mot Hyrule. Du får en flöjt av saria. Fortsätt ut. Prata sen klart med Ugglan och gå Norrut till slottet. Är det natt får du vänta tills det blir dag igen. sen ska du göra som Zelda master skrev...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...