Hoppa till innehåll

Hjälp Till


Black Shadow
 Dela

Rekommendera inlägg

:ph34r: Jag har fastnat i dudongos caver'n vad ska man göra i gången med dom där runda sakerna som åker fram om man ställer sig framför? :huh: hittar inget! :ph34r:

du ska upp på stegar och med hjälp av bombblommor kasta på en lervägg...sen ska du till Bombpåsen som finns i samma rum..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Ett tips på King Dogongo om det nu va det han hette bossen i Dogongos Cavern

Ha Hylian Shield så blir det lättare att skydda sej..när han rullar så gå bakom honom så han vänder sej mot dej å kasta bomben i hans mun,slå sen med svärdet på han.. gå till kanten av lavan i mitten så han inte rullar på dej.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dodongos Cavern boss, King Dodongo:

 

Den här bossen är lätt. Z-target hans mun och när han öppnar den för att spruta eld på dig så ska du kasta en bomb i munnen på honom. När bomben sprängs så ska du slå honom med svärdet. Då kommer han göra en rull attack, använd din Hylian Sheild så kommer han rulla över dig utan att du blir skadad. Upprepa tills han är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Great Fairy hittar du längst upp i Death Mountin där du träffar Ugglan bakom han finns en vit sten vägg som liknar typ som en rupee där ska du lägga en bomb framför sen sprängs väggen bort,gå sedan in dit till Triangel märket och spela Zelda'S Lullaby så kommer great fairy och ger dej en ny svärd teknik.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ska man göra när man e i Lord Jabu Jabus mage? Jag har snackat med prinsessan efter att hon hoppat ner, Jag har också gått rund till dom två skiftarna som man inte kan öppna själv. Jag har kommit till den röda saken som vänger fram och tillbaka. Och alla slajm grejer hur får man bort dem? ???????????????????? :blink: :huh: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...