Hoppa till innehåll

Hjälp Till


Black Shadow
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad ska man göra när man e i Lord Jabu Jabus mage? Jag har snackat med prinsessan efter att hon hoppat ner, Jag har också gått rund till dom två skiftarna som man inte kan öppna själv. Jag har kommit till den röda saken som vänger fram och tillbaka. Och alla slajm grejer hur får man bort dem? ???????????????????? :blink: :huh: :meddum:

Första delen av Jabu-Jabu´s belly:

 

Jabu-Jabu’s Belly

Använd Din SlingShot och skjut på den lilla tappen som hänger ner i "taket". Då kommer dörren framför Dig bli möjlig att öppna. I rummet som Du kommer in i kommer Du att möta på en elektrificerad fisk. Använd inte Ditt svärd för att döda den, Du kommer bara att få stötar. Du kan använda Dig av Dina DekuSticks för att döda, men de kommer att gå sönder, men visst kommer Din fiende att dö. Följ vägen runt (strunta i hissen som kommer upp) och gå igenom dörren. I det här rummet kommer Du att möta Prinsessan Ruto. Efter Du har pratat med henne kommer hon att hoppa ner i hålet. Följ efter henne ner. Prata med henne ett par gånger tills honsätter sig ner och kräver att Du ska bära runt på henne. Lyft upp henne och ta Dig igenom dörren som är närmast Dig. Du kommer till ett rum med en Switch i mitten. Släng över Prinsessan Ruto till andra sidan och ställ Dig sedan på Switchen, så att vattennivån höjs. Hoppa sedan upp där Du lämnade av Ruto. Följ passagen tills Du kommer till en blockerad dörr. Skjut på den lilla tappen i taket för att öppna den. I rummet som Du kommer in i ska Du vänta på hissen och hoppa på den och åka med den upp. Gå igenom dörren så kommer Du tillbaka i rummet som Du var inne i början. Undvik hålorna och gå till andra sidan och genom dörren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst henke37

boomerangen mot tak tentacklerna sedan mot kropen så skölden stanar, döda skölden med svärdet. förlama kropen med boomerangen och hugg tills den är död.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu e jag stor och undrar: Var får man pilbågen och Loch/Hookshot? Var byter man ut alla vapen?Fladdermöss e svåra att döda utar slingshot eller pilbåge. Vad ska man göra i Karioku village? :blink: :huh:

Hookshot: Gå till kyrkogården i Kakariko Village. Gå fram till den gravstenen som har blommor framför sig och dra bort den. Hoppa ner och rejsa mot Dampé. Om du klarar det får du hookshot.

 

Pilbågen: Döda några Stalfosar i ett rum i Forest Temple.

 

Longshot: Döda Dark Link i Water Temple.

 

Vapnen ska du inte byta ut, du ska ha kvar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...