Hoppa till innehåll

Hjälp Till


Black Shadow
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Biggoron är högst upp på Death Mountin' fast han sover ibland men du måste gå fram till honom då när du kommit till Death Mountin(som stor) så titta åt höger så ser du en stor fet sak,gå närmare så kommer han fram..Death Mountin vet du väl var det ligger? Där du lärde dej den nya svärd tekniken hos den första Great Fairy'n..Poacher's Saw har jag svarat på i ett annat zelda forum: Bigoron Sword heter den.. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har iallafall fastnat i Water Temple,det e som en labyrint jag har vart och testat allt,öppnat nåra dörrar,tagit nåra nycklar,fått kompass å karta men inget mer hittar jag nu,och vet ej vart jag ska heller..eller så är det svårt för att jag aldrig tittar på kartan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har iallafall fastnat i Water Temple,det e som en labyrint jag har vart och testat allt,öppnat nåra dörrar,tagit nåra nycklar,fått kompass å karta men inget mer hittar jag nu,och vet ej vart jag ska heller..eller så är det svårt för att jag aldrig tittar på kartan?

Det finns en nyckel som de flesta brukar missa. Om du går in i det stora rummet som är mitt i den stora salen där man först kommer in, så ska det finnas ett ställe där man spelar Zelda's Lullaby för att höja vattennivån, om jag inte minns fel. Gör det, så att vattnnivån är på mitten. Då flyter en plattform upp. Precis under den finns ett hål som du kan sjunka ner i. Där nere finns en nyckel nånstans.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag åkt med skeppet. Men jag kan inte komma över till andra sidan (har besegrat den osynliga Floormaster). Vad ska jag göra ? :cry:

Hm, jag tror det här du ska skjuta en pil på några bombblommor så att de sprängs och får en staty att gå sönder så att den bildar en bro över till andra sidan.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(Rumiko @ 22/09-2004 16:59:27)

Nu har jag åkt med skeppet. Men jag kan inte komma över till andra sidan (har besegrat den osynliga Floormaster). Vad ska jag göra ?  :cry:

Hm, jag tror det här du ska skjuta en pil på några bombblommor så att de sprängs och får en staty att gå sönder så att den bildar en bro över till andra sidan.

Eldpil ;) för det funkar väl inte med vanliga pilar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...