Hoppa till innehåll

Hjälp Till


Black Shadow
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vägen till Hyryle Fields spärras av en kille som säger: The Great Doku Tree sas that if a Kokori leaves the forest he or she will die! Och man kan inte ens hoppa ifrån eller skada honom vad ska man göra? Ska man få flöjten först? Men jag vet inte vem eller var Saria e för jag har varit fast i trädet i 2 år!

Du måste klara great deku tree. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aa men minns inte riktigt om du skulle ha en brinnande deku stick eller kokiri sword för att få bort spindelnätet..Men testa med svärdet att gå längst upp i deku tree och hoppa ut mot spindelnätet med svärdet neråt..så gick spindelnätet sönder..Här står det hur du klarar Queen Gohma..

QUEEN GOHMA:

Queen Gohma är Bossen i The Great Deku Three--->

När Gohma Är uppe på lägger den ägg döda äggen och innehållet om dom hinner kläckas sen när Gohma kommer ner så ska du kasta en DEKU NUT på den så blir den bedövad,sen ska du slå den med svärdet allt va du har,å fortsätt så typ 2ggr tills Gohma dör.. ;)

Redigerat av Matte127
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...