Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) Jag har linslocket på.. Det bästa! :lol: Men era fegisar! Skaffa antivirus och så kan ni var lugna! tror du det hjälper det där viruset är en Hacker det är inte en slaxs virus Hack som man hackar in sig i andras webbkameran.jag ska nog koppa den i toan :Dmen det skulle vara kul om alla goda sätter till en strid mot dem onda :lol: Redigerat 29 Augusti 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Tur jag har inte webb kamera ;) Ganska onödigt virus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Alltså fatta, detta är inte sant! <_< , hur många i världen har webcamera tror ni? Kan hackern kolla på alla dom samtidigt? Knappast. Och även om han kanske kan kolla på 3-4 st samtidigt, vad skulle det vara för kul? Titta på fula 13-åriga tjejer eller hockeynördar..Blöö, han tjänar ingeting till. Detta är inte sant. Jag är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) Alltså fatta, detta är inte sant! <_< , hur många i världen har webcamera tror ni? Kan hackern kolla på alla dom samtidigt? Knappast. Och även om han kanske kan kolla på 3-4 st samtidigt, vad skulle det vara för kul? Titta på fula 13-åriga tjejer eller hockeynördar..Blöö, han tjänar ingeting till. Detta är inte sant. Jag är säker.Och vad tjänar man på att göra annat virus, de lägger ut bilderna på internet. Och nej han kan inte kolla på alla de samtidigt men han kan filma en del av de. Men ni går över gränsen hackern kan ju inte ta över hela världens webbkameror men en del. Redigerat 29 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 vado vad gör ni framför web cameran som e så hemligt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) vado vad gör ni framför web cameran som e så hemligt :PTänk webbkameran är vänd mot rummet och man gör hemliga saker. :P Redigerat 29 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 a eller nån som har typ ett hus som är gjort av Guld :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 a eller nån som har typ ett hus som är gjort av Guld :P Du borde prova att bli författare. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Men skaffa brandvägg om det är en hacker! Ni är rädda för det alltså.. Vad kan hända? Han ser er! Då stänger han väl av det? (Skoja bara, ta inte illa upp!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Man kan ju hacka igenom det med. Om man skulle titta på mig om jag hade nån skulle det vart ganska intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ja det är det dem menar man kan hacka igen brandväg hack är nåt annat än virus. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 sen finns dt hoax oxå ifall vi ska röra till dt lite extra och spamrobotar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.