Black Shadow Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Hur dödar man bossen i gym 4? Den stora krabban? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 krabba menar du kingler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Vet inte!! Strunt i det och säg hur man klarar istället!! :angry: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) Man ska slå på hans stora klo med svärdet för att skada honom. :kung: Redigerat 27 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 det är inget gym det är ett tempel.man ska slå på hans klo sen lossnar den,sen ska man sjuta seeds shotter när hans öga är öppet...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Det heter Level inte Gym. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 krabba menar du kingler Det är inte pokemon han pratar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 blev själv förvirrad av "gym" men det spelar ingen roll. Iaf, så ska du försöka hålla ett avstånd till honom, annars anfaller han. Jag brukar använda fjädern och sling shot (har jag för mig att den heter) och Scent Seeds. Gå inte fram mot honom utan låt honom komma till dig. När han stannar för att lyfta klon skjuter du genast en scent seed in i hans öga och hoppar bakåt innan han hinner hugga tag i dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 29 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Tack =) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 För att ni inte ska tro fel så heter faktiskt krabban Gohma. den kommer från OoT och vill antagligen ha hämmd för när link fick bort den från det gamla deku trädet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Om du säger det så. Men hur kommer man till templet där deku tree drömmer om att man letar bland ruiner? (I bytes varorna har jag megafonen om det spelar roll)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 vet inte vad du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg