0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hård rock=Linkin Park (Eller för att vara exakt "Nu metal" fast jag tycker inte de räknas som det) Och det finns många olika sorter av metal. Death, heavy, Nu och många mer. Om ni inte förstog nåt så säger jag det med lättare ord. Hård rock och metal e två olika saker. Linkin Park är Skate Punk >_________>Föressten så är Hårdrock det svenska ordet för Heavy Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 nej... Linkin park e alternative...<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Skate Punk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Alternative!! Jag vill inte bränna upp tråden med flamewar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Skate Punk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 ALTERNATIVE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 0013: du är omöjlig! Hårdrock och Heavy metal är absolut inte samma sak, fråga min pappa han kan det där!!!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Muahahahah!!! :lol: Loooser!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Va e din pappa då? Orkester Man? >____________> Det är visst samma sak... tror du man säger Hårdrock i USA? SKATE PUNK!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hardrock är d Hårdrock pucko! Papa roach e hardrock men maiden e heavy metal. ALTERNATIVE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Papa Roach är HM!!! SKATE PUNK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Men Motörhead är hardrock! Alternative! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.