_Shadow_ Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 :angry: Hur i helve*** vinner man special cup på 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Öööhh.. komma först i måL? eller kanske nåt fusk? (har inte spelet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ja, förmodligen ska man komma först... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 :angry: Men det går ju för i helve*** inte dom bara knuffar ner en från vrenda kant som finns så det är nästan omöjligt att komma först!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ha tålamod jag klarade inte det direkt det tog typ 1vecka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 :angry: Men det går ju för i helve*** inte dom bara knuffar ner en från vrenda kant som finns så det är nästan omöjligt att komma först!!!!!!! :angry: Du kanske ska bromsa så fort de kommer nära dig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 bara kör tills du inte orkar mer man klarar inte de på 20 min om du tror de :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Funkade mitt förslag?? och sen i slutet gasa för fullt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 ja gör de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 :angry: Hur i helve*** vinner man special cup på 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: Vilken är special cup??? den med rengnbågs banan???Kör lite försiktigt men ändå gasa på, använd L/R när du svänger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 :angry: Men jag klara dom andra på typ 40 min på 50cc 100cc och 150cc!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Du får försöka helt enkelt...vissa banor är svårare än andra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg