Gaara of the Desert Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 JAJA..Alien är väll okej men A NIGHTMARE ON ELM STREET ÄR FORTFARANDE BÄTTRE!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Mina favvofilmer är Sagan om ringen triologin, Star Wars triolologin och första Matrix filmen, Terminator 1 och 2, Die Hard 1 och Stjätte Sinnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 die hard är lite tråkig jag menar han döe ju aldrig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4. 68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P Redigerat 26 September 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) 68 då kan du va med i guiness rekordbok :lol: Redigerat 26 September 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Mina är nog: Ace Ventura 1-2, Sagan om ringen 1-3, Scream 1-3, Rat Race, Austin Powers goldmember, My, Myself and Irene, Scary Movie 1-3.(Ganska många typ) :ph34r: :D :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jim carrey är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44) Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4. 68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P I lördags såg vi American Psycho!! Den va sjuk!!Huvudpersonen e Rasisten i Shaft!! Den nya Shaft äger om man jämför ma dom gamla Shaft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crashed Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 sagan om ringen och matrix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 ínte för att jag är rädd men jag hatar skräck filmer samma sak hela tiden dem mördar.inte ens spännande på dem.Action/Äventyr i bäst.alla Starwars filmer suger löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Space ball e jätte rolig! Jag tittar inte på skräckfilmer men det e bara för att jag inte roas av dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag får tyåp panik av dem jag håller med om att space balls(många känner nog igen dn som "de våras för rymden") äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.