Gaara of the Desert Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44) Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4. 68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P Och jag är bara tio år hur många har du sett Toxic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (red @ 28/09-2004 20:15:57) (toxic avenger @ 26/09-2004 15:06:44) Vänta här nu kommer jag in erat skcräck films samtal.Såg du Exorsisten på sommarsckräk i tv2??Jag såg alla jag ÄLASKAR sckräkisar jag har sett typ 68 stycken,Och är bara tio år!!Bäst just just nu är väl A nightmare on elm street serien har sett 1..2..snart 3....och snart 4. 68 är ingeting!jag måste nog ha sett grymt mer :P Och jag är bara tio år hur många har du sett Toxic? vet inte.så många så ag kan inte räkna alla jag sett... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 justja f*n bra Zerp!du påminde mig om BR. 3 bra asiatiska filmer. VERSUS(zombies,action,ninja svärd.en vampyr ja vad mer kan man önska sig?) Battle royale 1(asgrym) Battle royale 2(inte lika bra men fortfarande asgrym) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Buffy the vampire slayer och the frighteners e jätte bra också! :lol: buffy suger steinhard (min syrra har alla dvd-boxar så jag har sett alla) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Shacti- inte serien, jag menar filmen (som inte har ett skvatt med serien att göra eftersom att den gjordes flera år före serien och av en annan person) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Lol!!Sexy_Girl var är du??Och Mr.Karo kom igen snacka lite skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 varför då skräck är itte bra -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 JO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 tycker du ja med du behöver väl inte prångla på oss alla nadra det <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Har jag gjort det eller?? Jag vill bara snacka skräck och lägg dig inte i det!!För då du.........SÅ ANMÄLER JAG DIG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Har jag gjort det eller?? Jag vill bara snacka skräck och lägg dig inte i det!!För då du.........SÅ ANMÄLER JAG DIG!! undra om det är nån som hotar någon nu <_< :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jo precis jag tyckte bara att dt lät som om du sa ung. komigen vi måste äga denna konversation genom att inte låta dom andra få ordet och snacka om nåt annat än skräck ifall det inte va så ber jag härmed om ursäkt! officiellt så alla kan se dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.