Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 mm men det är synd om Jhon Coffey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Saving praivet Rayen nån som sett den??Den är vdrig som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Oh, glömde Moon Child, japansk film. Sketet bra. Vampyrer skjuter ihjäl vanliga människor. :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Jag gillar vampyrfilmer dom e bäst!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Då borde du se Moon Child. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Toxic jag har gått och retat mig själv över din ava vad är det och vem? Jag tror det är Leatherfaces bror (The Texas Chainsaw Massacre). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 LOL!!Leatherface är The texas ghainsaw massacre.Och han har ingen bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 LOL!!Leatherface är The texas ghainsaw massacre.Och han har ingen bror jo han har två brödar i alla filmerna och i 3an så har han några tjejer i familjen(ett av dom tror jag är hans barn) i första filmen så har han två bröder en farfar och en död mormor. i andra filmen har han två brödar.(fast en ny för ena dog i första)och den jag har på bild är choptop som är hans nya bror(lr kanske det var kusin....) i trean har han en hel familj av cannibaler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 mm men det är synd om Jhon Coffey tycker ja oxå... Percy var fett taskig när dom skulle avrätta del... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ja han förtjänade att hamna på mentalsjukhuset som pasient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 d va bara för att coffey la dom där typ bruna sakerna i kroppen så att d blev överbelastning... sen dödade han billy... men d va rätt åt honom! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Detta ämne handlar om Favorit film. Då tycker jag att vi håller oss till det. Jag har faktiskt inte någon speciell film som jag gillar. Det varierar. Men en film som är mycket bra handling och skådisar är nog Forrest Gump. Gillar när Tom Hanks använder sin "Alabama-dialekt". Skit härlig alltså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.