Gäst spiel_galn Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Har ni några bra kompisar. jag har 8 stycken men ja tycker de är synd om er som är utanför på rasterna! Ni som inte får va med dom andra p.g.a. utseendet eller nåt annat.:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 ja jag e det lite men inte mycket! (Fråga din lärare om hjälp)!om de inte bryr sig om dig så...... ja då vet jag inte vad du ska göra..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 vill inte vara taskig eller så, men de finns en till sånnan här tråd, den heter typ: mobbning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Nja inga riktiga vänner.... Vem behöver såna?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag. 0013: Alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal. Schysst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag. 0013: Alla. inte jag. vad ska man ha dom till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 nä inte schysst .jag blev förut mobbad för att jag har nåt fel på mitt öga och att jag har lagt toffs som TOTTI men nu vågar ingen på mig hela skolan är kompis med mig från 3:an -7 :an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (redigerat) Vissa har roligt åt mitt långa hår, men de skiter jag fullständigt i eftersom de bara är avundsjuka (Tjejerna gillar det iaf B)) Redigerat 2 September 2004 av Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst spiel_galn Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 mm min bästavän är med andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 (0013 @ 02/09-2004 17:05:54) I got too many to count. Även om man inte hänger med alla hela tiden så är det fortfarande ens kompisar, tycker jag. 0013: Alla. inte jag. vad ska man ha dom till? Stötta sej emot, med mera. ALLA behöver vänner. Annars är man en ensam sate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 Japp, vänner behöver alla. Jag har väldigt många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.