Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Det var då inte det jag försökte, jag bara påpekade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Men du kunde gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 mm...men nu har jag sagt vad jag menar me de så strunt i de nu, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag har 14 kopisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag har två st kompisar som är mina absolut sjystaste polare, Victor och Ludwig . Dem har jag alltid när jag känner mej nere .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (Slither @ 25/09-2004 19:09:24) Jag blir kallad rasist av mina kompisar bara för att jag lyssnar på metal och klär mej som en sån som gillar metal. Schysst? Nepp, inte schysst.Men stå på dig bara. Kalla dem för rasister eftersom det är dom som är rasistiska mot dig. Tyvärr så är de dom enda jag kan hänga med...*suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Du Draghon, dom som säger sådär förstår nog inte 100% på vad det betyder. Är det fjortisar kanske? Då försöker dom bara ha uppmärksamhet på andras bekostnad. Vi har en hel del som sysslar med Heavy Metal och sånt. Visst några ser konstiga ut och så men dom är hel schyssta. Men är du helt ensam med att vara klädd sådär? För då är det inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jovars, 100% fjortisar är dom, men dom vet inte vad en fjortis är. Ensam om att klä mig så hära oxå. Depprockar och/eller gotharstil (beror på humöret). Och dom tror jag är punkare...usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Jag har en kompis och henne träffar jag inte så ofta, jag håller med 0013 vad ska man med vänner till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 förnekar du det som gör oss mänskliga (behov av kärlek) mina föräldrar tycker inte det är att umgås med sina kompisar att var hemma hos dem och lira tv-spel när ska ni föräldrar förstå har några kompisar, mängden är inte viktig, det är kvalite´n :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jag klarar mig bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 jaså :huh: vänta tills livet blir hårt då behöver du vänner -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.