0013 Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 :lol:!!! Till vaD?! Trösta en? HAHAHAHAHA :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 nej men stötta om man har svårt jag har 3 kompisar som jag litar på helt .....och man kan låna saker gratis :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Drghon: kul att fler har samma klädstil! :lol: Shacti: Jag har ändå ingen chans att få vänner eftersom att jag är halv gothare, ingen nu förtiden tål såna som jag, dom håller sig bara borta eller så syns jag inte för dem. Så vad ska jag med vänner till när ingen vill ge mig en chans! t.ex. i min klass är jag helt ensam alla andra har vänner! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 dt e inte alltid dt e bra att ha så många vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Själv så är man typ polare med hela skolan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 skulle inte kunna säga att jag är det men jag har fler vänner än sk. fiender :) tror jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jag har jätte många vänner!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Själv så är man typ polare med hela skolan ;) visst visst*host* *host* http://www.computerpannen.com/cwm/contrib/blackeye/AR15firing.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Drghon: kul att fler har samma klädstil! :lol: Shacti: Jag har ändå ingen chans att få vänner eftersom att jag är halv gothare, ingen nu förtiden tål såna som jag, dom håller sig bara borta eller så syns jag inte för dem. Så vad ska jag med vänner till när ingen vill ge mig en chans! t.ex. i min klass är jag helt ensam alla andra har vänner! :unsure: Nja om du kommer till min skola så ser du att typ Hela Fackstadiet är Gothare :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Eller så kommer man till min skola där ena halvan är gothare, andra är inne på playahead och sen så har vi ett fåtal därimellan. Eller typ 80% Playa 19% gothare 1% övriga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Typ alla i 7:an e bara playaheaddare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 förbjudet i vår skola (som tur är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.