derik Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Typ alla killar lirar fotboll på rasterna, och alla tjejerna sminkar sig lr läser lr snackar om Mary-Kate och Ashley Olsen :blink: Fast en tjej är alla killar emot typ.. hon e så j*vla dum.. på svenska lektionen så bråkade alla mot den där tjejen, så sa kastade jag ett sudd på henne ^_^ så satte jag mig på stolen och hon skulle försöka sparka mig, och så träffa hon benet och ramlade baklänges =D så nu så kallar alla killarna den för "-Namn här- Special" =D sen kom alla tjejerna och försökte skydda henne =D men man såg hur hennes bästisar la huvudet i händerna och fnissade... Så ingen är utanför i min klass.. förutom när tjejerna inte "skyddar" henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dixie_Orbion Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 vi är bara fem tjejer i min klass. två är med varandra och det går inte för oss tre som är kvar att hålla ihop. jag är ofta utanför... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 fem tjejer stackars alla killar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 Haha vi har bara 2 tjejer :D Förresten hur kan de tvara förbjudet att spela playahead på e skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag har la ungefär 21 tjejer i min klass och elva killar. e la polare med hälften iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 I våran skola får man gå upp på dekrim och sånt. (men inte porr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 vi har två energiska tekniker (jag lovar de spärrar ens acc ifall man gör nåt sånt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 I våran skola får man gå upp på dekrim och sånt. (men inte porr) inte ens hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag är populär :zzz: .. Nej, jag bara skojjar. Många utav mina polers hittade jag faktiskt här på fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vilket ämne är roligast idrot eller matte? :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Godis eller frukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Hur många flickor fins i fuska? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.