0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 nepp.... För det är inte min dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 azo löjligt vi "omogna ass" kommer inte bli ip-bannade eller bannade så dt är bara sluta tjafsa dessutom spammar åtminstone inte jag och ifall man då bannar alla bara för att man "tror" (för dt är vad dt låter som) så kommer många seriösa användare oxå ryka med du verkar väldigt full av fördomar mot oss "omogna ass" för jag tror knappast du har kollat upp alla oss (omogna ass) och våra inlägg så hur kan du veta att vi spammar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Tjaa, det är bara att läsa ett par av era posts så vet man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (redigerat) Så dom gör ett nytt account i sin skola och sen? Dom kan inte logga in hemma på det accountet. Vem orkar spamma ner ett forum i skolan?du verkar väldigt full av fördomar...du tror att jag och andra skulle anstränga sig för att spamma... du tror (låter dt som) att dt enda vi vill göra är att spamma har du läst mina posts och anser att jag spammar då kanske du kan förklara vad du tycker spam är ta gärna med nåt av mina posts och förklara på vilket sätt dt är spam Redigerat 5 September 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men om man skulle lyda alla regler här på sidan.. och om man skulle få en varning för varje regelbrytning så skulle nog ganska många som har skrivit i den här tråden få en varning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 nepp.... För det är inte min dator Nepp, men jag ser dock att du bara anvnt denna IP som förövrigt är.... skojade bara. Men jag ser den. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 jag har använt min fasters dator också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men om man skulle lyda alla regler här på sidan.. och om man skulle få en varning för varje regelbrytning så skulle nog ganska många som har skrivit i den här tråden få en varning ifall man skulle få en varning för varje gång man brutit mot en regel skulle dt inte finnas många medlemmar kvar på fuska.se :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Jag skulle nog åkt ut, ir haft 4varningar. Men då skulle ju minska varnings saken kostat mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 (orca @ 05/09-2004 16:45:55) men om man skulle lyda alla regler här på sidan.. och om man skulle få en varning för varje regelbrytning så skulle nog ganska många som har skrivit i den här tråden få en varning ifall man skulle få en varning för varje gång man brutit mot en regel skulle dt inte finnas många medlemmar kvar på fuska.se :lol: Skulle bara varit jag kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 men då borde man göra så att om man bryter mot en regel så får man en varning.. 5 st så är man borta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Nej.. Det skulle varit du som haft mest ju.. Bara på 2 trådar har jag hittat ÖVER 5 regelbrott.. Flera Personliga Påhopp och svordommar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg