Dark Elite Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 men snälla....Legofilmer....det var minst 8 år sen lego var nåt vettigt Lego är f*n skit kul! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 toxic avenger: Hmm på ett ungefär 17!!! <_< :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 toxic avenger: Hmm på ett ungefär 17!!! <_< :evil: Trevligt o veta! Back to topic... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 jag har bionicle 1:an på VHS, jag har inte sett 2:an här i finland. så jag har ej sett den andra filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 (redigerat) (toxic avenger @ 02/09-2004 16:26:17) Det är ju rent sorligt att läsa disskutionerna här på forumet, ungefär 95 % av användarna verkar vara under 10 år och varenda tråd urartar på grund av onödiga kommentarer som sen naturligtvis måste besvaras. Fattar inte att jag fortfarande skriver här. ja alla verkar ju vara under 10 år!t.ex i gameboy forumet så är det bara pokemon trådar och ingen över 10 spelar typ pokemon.... Snart 12 år och jag bygger lego och det e många smarta som gör det!Jag bygger svåra saker!! <_< Och det e f*n inte dplo om du tror det!! :angry: Pokemon:ja, jag spelar det och det e vell ungefär som vissa andra spel! Skulle det inte varit någon pokemon karaktär och istället andra sorts gubbar skulle jag ändå spelat det! Du verkar inte fatta! :evil: :evil: :evil: Redigerat 16 September 2004 av Froozed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Back to topic???????????? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag säger så här: Bionicle, inget för mig. Men om det finns några som vill ödsla sin tid på att leka logo? Låt dom göra det då. För mig spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 14 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 Nu tycker jag inte häller bionickle är så jäkligt bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 har du tyckt d eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jag kanske ska se 1an och 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 minns att jag tyckte det var kul förut men när man blir tonåring blir allt sånt plötsligt tråkigt, tyvärr (det som var så kul) minns att jag och en kompis eh...det är nog inte intressant förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 toxic avenger: Hmm på ett ungefär 17!!! <_< :evil: hahahahahaha lol :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.