Zingan Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 mitt intressen är tv-spel_spela spel_ps2_pc_gbasp_internet_cs jag har massa interssen hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Hehe,liten datanörd va? Inget illa menat Själv gillar jag köra hockey,fotboll,bandy,volleyboll,basket,badminton,tennis,pingis m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Gillar det mesta om sport.. Men också att käka pizza, och sedan springa bort det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 På fritiden fäktas jag och spelar Xbox. Jag gillar också att spela basket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Brukar använda datan eller så brukar jag läsa och skriva böcker. Fast jag spelar alldeles för mycket på min game cube o data. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Datanörd i toppform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Samma här eller jag gillar fotboll och datorer' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Älskar att läsa, xbox, beyblade, gamecube. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Läsa xbox?? låter krångligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 knäppis jag gillar att läsa och spela xbox :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 jag gilar allt om spel! men kan inte allt? men snart kan jag det det är jag nästan säker på hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 själv så är man en stolt skräckfilms fanatiker!mitt intresse är att köpa och se på skräck filmer B) och lyssna på hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.