Zingan Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 mitt intressen är tv-spel_spela spel_ps2_pc_gbasp_internet_cs jag har massa interssen hehe Citera
Kexx3 Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 Hehe,liten datanörd va? Inget illa menat Själv gillar jag köra hockey,fotboll,bandy,volleyboll,basket,badminton,tennis,pingis m.m Citera
Gäst YoTo Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 Gillar det mesta om sport.. Men också att käka pizza, och sedan springa bort det :P Citera
Haggen Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 På fritiden fäktas jag och spelar Xbox. Jag gillar också att spela basket Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 September 2004 Rapport Skrivet 1 September 2004 Brukar använda datan eller så brukar jag läsa och skriva böcker. Fast jag spelar alldeles för mycket på min game cube o data. :cool: Citera
Threeforce Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Samma här eller jag gillar fotboll och datorer' Citera
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Älskar att läsa, xbox, beyblade, gamecube. :student: Citera
nebbig Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 Läsa xbox?? låter krångligt... Citera
DarkDragoon Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 knäppis jag gillar att läsa och spela xbox :lol: Citera
linkis Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 jag gilar allt om spel! men kan inte allt? men snart kan jag det det är jag nästan säker på hoppas jag! Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 4 September 2004 Rapport Skrivet 4 September 2004 själv så är man en stolt skräckfilms fanatiker!mitt intresse är att köpa och se på skräck filmer B) och lyssna på hårdrock! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.