Gäst Spirtual Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag lyssnar fullkommligt bara på hårdrock/metal Några bra band: Iron Maiden Metallica Slipknot Korn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 Jag gillar typ: G-Unit 50cent Nelly Twista J-Kwon Lloyd Banks Bow Wow Michael Jackson... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Heavy metal och Hårdrock är inte samma sak hårdrock är de gamla klassikerna med gittarriff t.ex Thin Lizzy Deep Purple Rainbow Black sabbat ozzy ousbourne Kiss m.m ny metal/hårdrock är Linkin park 3 doors down Evenaces m.m Heavy metal är mer bas gitar och mindre riff ett snabbare tempo! kommer inte på några bra exempel just nu! :kung: :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 September 2004 Rapport Dela Skrivet 13 September 2004 jag lyssnar på pop och rap! :lol: :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Ärligt talat, eran musiksmak suger. Den enda some verkar lyssna på nåt bra e Krystal. Okey, min lista: Linkin Park Slipknot Dream Theater Marilyn Manson Psycho Le Cému Utada Hikaru Dir en Grey(Min personliga favorit) Gackt(Min andra favorit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Ärligt talat, eran musiksmak suger. Den enda some verkar lyssna på nåt bra e Krystal. Okey, min lista: Linkin Park Slipknot Dream Theater Marilyn Manson Psycho Le Cému Utada Hikaru Dir en Grey(Min personliga favorit) Gackt(Min andra favorit) Av de banden så är Slipknot Det enda som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Själv tycker jag att Hiphop suger potatis :D . DEt ska va metal, rock och hårdrock. Där sa du ett sanningens ord! :D Men jag måste erkänna att jag också gillar punk, funk, disco och motown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Hiphop=massa blandade ord o svordomar..D e ju inte musik.. :bah: @Slither(Eller va han nu heter) Slipknot e inge bra längre..Deras gamla stil va bättre.. Och ha du ens hört Dir en Grey..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (redigerat) Hiphop=massa blandade ord o svordomar..D e ju inte musik.. :bah: @Slither(Eller va han nu heter) Slipknot e inge bra längre..Deras gamla stil va bättre.. Och ha du ens hört Dir en Grey..? Nej men jag har läst i en musiktidning där det stod att de inte var så bra. Redigerat 14 September 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (redigerat) Några jävligt bra: Marlyn manson Slipknot Nightwish Cradle of filth Edguy Paradise Lost Children of bondom Kovenant (har bara hört en låt men den e jävligt bra) Deathstars m.m Redigerat 14 September 2004 av Krystal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 jag tycker om Eminem! EMINEM!EMINEM!EMINEM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 @Slither Don't make fast decisions. Tidningar ljuger ba så du vet. @Shark Eminem :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.