Gäst Spirtual Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 (toxic avenger @ 24/09-2004 20:25:40) om du nu inte har FATTAT DET så ÄR nightwish symphonic metal iallafall genom skivbolagen och allt annat och symphonic metal SKA det vara nån som sjunger opera typ och jag kan erkänna att alla låtar kanske inte är så föbaskat hårda men alla låtar har nån metal i varje låt så nu kan väll du hålla din lilla käft om nightwish som är STÖRST fortsätt att ljuga.. ;) för nightwish är f*n inte bäst!dom är f*n sämst!fyfan vad dåliga dom är!maiden är ju f*n en miljard gånger bättre f*n!så nu kan du ta och hålla din lilla käft!och nightwish har inte ett skit i att göra med rock lr metal!!!!!!! Där håller jag fullkommligt med dig toxic avenger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Får jag bara fråga vet ni vad Gothic är? Nightwish e absolut jävligt bra! ;) Och jag vill inte veta hur dåliga dom e för då kan man lika bra hålla klaffen! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 okej alla får tycka vad dom vill snart blir det väl bråk.........................SKA JAG SÄGA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Det är väl lite blandat, Några få låtar från många olika band! högst på listan e väl typ In Flames, Spineshank eller Slipknot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (Slither @ 24/09-2004 20:29:52) (toxic avenger @ 24/09-2004 20:25:40) om du nu inte har FATTAT DET så ÄR nightwish symphonic metal iallafall genom skivbolagen och allt annat och symphonic metal SKA det vara nån som sjunger opera typ och jag kan erkänna att alla låtar kanske inte är så föbaskat hårda men alla låtar har nån metal i varje låt så nu kan väll du hålla din lilla käft om nightwish som är STÖRST fortsätt att ljuga.. ;) för nightwish är f*n inte bäst!dom är f*n sämst!fyfan vad dåliga dom är!maiden är ju f*n en miljard gånger bättre f*n!så nu kan du ta och hålla din lilla käft!och nightwish har inte ett skit i att göra med rock lr metal!!!!!!! Där håller jag fullkommligt med dig toxic avenger ;) samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Tycker man inte om dom så gör man det inte, men det finns ingen anledning att säga te dom som gillar dom hur dåliga nightwish e! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Tycker man inte om dom så gör man det inte, men det finns ingen anledning att säga te dom som gillar dom hur dåliga nightwish e! nightwish e sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 några låtar är bra några inte men ta o lugna ner er lite va ett flamewar är dt sista vi vill ha reller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Men gothic metal är en sub-genre till metal. Metal har hur många sub-genrer som helst, och man kan knappt se nån skillnad på metal och hårdrock, så man kan visst säga att Nightwish är hårdrock :) Och Europe och Backyard Babies är visst hårdrock. Blink och Sum 41 är skatepunk. Det är däremot inte hårdrock :) (Tips: Läs på inom ämnet. Kolla massor med musiksajter och läs i tidningar om vad de klassar som hårdrock o.s.v så förstår ni att det verkligen inte är lätt att sätta musik i olika grupper. Alla tycker olika. Vissa tycker t.e.x att Manson är gothic, fast det verkligen inte är det. Tycker jag dårå.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 jag har nårra favvoriter de är Hammerfall - Alla låtar Iron Maiden - Alla utom en kommer inte ihåg namnet men den suger Mettalica - Alla låtar Daddy Dj - Daddy Dj Eddie Meduza - j*vla volvo mm. Heh Haiducci - Dragostea din tei och Despre Tine Snook - Mr Cool Ricky Martin - Många bland annat Livin la vida loca och Un dos tres Liberator - Malmö FF MFF inmarsch Gunter - Teeny weeny string bikini och den andra men säg vad den heter så jag kommer ihåg snälla Kommentera gärna smaken men ja gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 nej nej det ska vara heavy metal säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) Jag tycker skate musik alltså Linkin park iron maiden Gwar och sånt. Redigerat 26 September 2004 av red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.