Kassler Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Bamse :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Dom e inte superhjältar men dom är förebilder..och om man är en RIKTIG hjälte så är man en RIKTIG förebild oxå..:) När jag sa superhjältar så menade jag inte bamse. <_< Men om ni redan har skrivit det så kan ni fortsätta med det. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Spindel Mannen ffs! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P Hahahaha!! :lol: Den var rolig!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Om det var någon så måste det ha varit Batman. Jag sprang nämligen runt i batmandräkt jämnt. På lucia sa fröken att man fick klä ut sig till vad som helst (hon menade tomte, stjärngosse el. liknande) Då kom jag i Batmandräkten, bland alla vitklädda och rödklädda. :P haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 :P Jag hittade på egna hjältar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Herman Hjälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Vem är det?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 nu måste du skämta... Vem du inte vem han är?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Faktist inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.