Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 inte för att jag vill hålla med 0013 men jellyfish... du skriver att man inte hittade nåt.. kan ändå ha funnits... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Ville Irak verkligen gömma vapnena så skulle nog inte USA hitta dem. Jag menar, tänk hur lång tid det tog för dem att hitta Saddam. Men det rättfärdigar inte meninglöst dödande av civila! 0013: Jultomten kom inte förra året heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 asså Revolutsion(orka stava!) är ju offrigt >_> Varför ska man göra det? Bara för det låter "coolt"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Kankse för att det är nödvändigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 inte precis.. vissa tycker bara det är coolt att visa sin tro eller vad man ska kalladet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Trångsynthet! En andra revolution i USA kan visa sig nödvändigt! Vem har gett dig rätten att dissa andra bara för att du tror på något annat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ja jag >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder. Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte? Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 0012: bara därför är dom väl inte rasister! :blink: Jo dem vill att kriget ska fortsätta.Fuel vadå talibanistan, rasse vad är det fel på muslimer om jag hade känt dig så skulle det inte vart riktigt roligt för dig. !!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder. Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte? Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt? vad skulle jag lära mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (0013 @ 15/11-2004 08:25:40) En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder. Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte? Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt? vad skulle jag lära mig? Du ignorerar ju stora delar av mina inlägg, jag tar det som om det är för svårt för dej att svara på för att du helt enkelt inte vet så mycket om det du snackar om.Du borde ha lärt dej att: Inte Spamma lika mycker Vara trevligare Föra argument för det du säger //JF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 men jag fick ju inga varningar av dig >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg