Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.

 

Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?

Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

0012: bara därför är dom väl inte rasister! :blink:

Jo dem vill att kriget ska fortsätta.Fuel vadå talibanistan, rasse vad är det fel på muslimer om jag hade känt dig så skulle det inte vart riktigt roligt för dig. !!!!!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.

 

Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?

Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?

vad skulle jag lära mig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 15/11-2004 08:25:40)

En revolution mot överheten kan aldrig vara fel. Inte för att det låter coolt, utan för att det behövs. Liksom i många andra länder.

 

Jag tror inte att Irak hade massförstörelsevapen. Men om- vad är det för fel med det, om nu USA får ha hur mycket som helst? Vad ger de rätten att vara de enda med sådana vapen, jag tycker inte att de använder de i ett bra syfte?

Och 0013, FÖRSÖK att föra lite argument. Du är alldeles för otrevlig jämt och ständigt också. Lärde inte banningen i en vecka dej nåt?

vad skulle jag lära mig?

Du ignorerar ju stora delar av mina inlägg, jag tar det som om det är för svårt för dej att svara på för att du helt enkelt inte vet så mycket om det du snackar om.

Du borde ha lärt dej att:

  • Inte Spamma lika mycker
  • Vara trevligare
  • Föra argument för det du säger
//JF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...