Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman

Rekommendera inlägg

Den människan som gör nåt fel blir straffad av Gud står det i koranen.Alltså har Gud skapat människorna med egen vilja men när dem gör nåt fel och sen dör blir dem straffade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Klar det finns liv nån annan stans på jorden, vår jord är så fruktansvärt liten. Vår galax är jäävligt stor, och den är inte ens en halv quark utav universum. Varför skulle det inte finnas liv?

0013: För f*n!! Skriv argument, för i h*lvete och sluta spamma!

Bevisa <-<

 

föresten Xade menar att Gud bara gav människorna en hjärna så dom själva styr sig och inte gud <.<

Tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jellyfish @ 25/12-2004 02:09:41)

men det låter ju idiotiskt, Gud skapade endast liv på en planet!, JORDEN!

Tro det du. Är det därför som allt är så trevligt på jorden? Inget krig, inget lidande?

Gud (om "han" finns) har dragit från jorden för länge sedan.

 

"Med präster och påvar har han lurat miljoner, med bibeln har han skapat alligioner. Har han några känslor för nån, och förresten är det en han eller hon? Häng Gud! Häng han högt!"

-Ebba Grön

bibeln är ingen lurendrej...

 

och GUD är en HAN, en KILLE!!!

 

 

ebba grön e helt sjuk...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 25/12-2004 20:16:54)
(Jellyfish @ 25/12-2004 02:09:41)

men det låter ju idiotiskt, Gud skapade endast liv på en planet!, JORDEN!

Tro det du. Är det därför som allt är så trevligt på jorden? Inget krig, inget lidande?

Gud (om "han" finns) har dragit från jorden för länge sedan.

 

"Med präster och påvar har han lurat miljoner, med bibeln har han skapat alligioner. Har han några känslor för nån, och förresten är det en han eller hon? Häng Gud! Häng han högt!"

-Ebba Grön

bibeln är ingen lurendrej...

 

och GUD är en HAN, en KILLE!!!

 

 

ebba grön e helt sjuk...

Vafan din tönt ingen har sett Gud . ¨Vår profee eller vad man än ska säga muhammed muslimernas profee han fick tankar av Gud för koran så skrev han.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade du är tamigfan helt hjärn tvättad! eftersom det inte finns några bevis på att han existerar så finns han inte! det är påhitt, presis som Asagudarna, dom grekiska gudarna, som dom eygyptiska gudarna, som inkafolkets gudar m.m. alla dom är också bluff bara för att få makt! titta idag på sverige inte en jävel förutom konservativa människor är rädda för att hamna i h*lvetet, inte någon förutom präster och små stjärtgossar är rädda för det! varför tror du attkyrkan förlorar massor av folk varje år? för att folk inser att gud är bluff, när jag dör så dör jag och jag ska fanimej ingen stans efter det, jag ska ligga och rutna i jorden till ingen kommer ihåg mig, eftersom det är vad som händer alla andra!

 

Xade wake fucking up! du har ju inte ens några bra argument angående kristendom, pappa som är så j*vla rik kanske är din gud? bibeln är gjord av papper som människan har tillverkar av trä som har utvecklas från olika andra växter som i sin tur kommer från före dinusarierna, i framtiden kommer folk sitta och skratta över hur lätt vi kunde bli manupulerade av folk, då kommer dom veta det mer än hälften av sverige redan vet, gud existerar inte och har aldrig gjort det, dis fi allah! key?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 25/12-2004 18:16:54)
(Jellyfish @ 25/12-2004 02:09:41)

men det låter ju idiotiskt, Gud skapade endast liv på en planet!, JORDEN!

Tro det du. Är det därför som allt är så trevligt på jorden? Inget krig, inget lidande?

Gud (om "han" finns) har dragit från jorden för länge sedan.

 

"Med präster och påvar har han lurat miljoner, med bibeln har han skapat alligioner. Har han några känslor för nån, och förresten är det en han eller hon? Häng Gud! Häng han högt!"

-Ebba Grön

bibeln är ingen lurendrej...

 

och GUD är en HAN, en KILLE!!!

 

 

ebba grön e helt sjuk...

GUD ÄR FÖR f*n IGNEN HAN >_>

bara om du har bevis på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade du är tamigfan helt hjärn tvättad! eftersom det inte finns några bevis på att han existerar så finns han inte! det är påhitt, presis som Asagudarna, dom grekiska gudarna, som dom eygyptiska gudarna, som inkafolkets gudar m.m. alla dom är också bluff bara för att få makt! titta idag på sverige inte en jävel förutom konservativa människor är rädda för att hamna i h*lvetet, inte någon förutom präster och små stjärtgossar är rädda för det! varför tror du attkyrkan förlorar massor av folk varje år? för att folk inser att gud är bluff, när jag dör så dör jag och jag ska fanimej ingen stans efter det, jag ska ligga och rutna i jorden till ingen kommer ihåg mig, eftersom det är vad som händer alla andra!

 

Xade wake fucking up! du har ju inte ens några bra argument angående kristendom, pappa som är så j*vla rik kanske är din gud? bibeln är gjord av papper som människan har tillverkar av trä som har utvecklas från olika andra växter som i sin tur kommer från före dinusarierna, i framtiden kommer folk sitta och skratta över hur lätt vi kunde bli manupulerade av folk, då kommer dom veta det mer än hälften av sverige redan vet, gud existerar inte och har aldrig gjort det, dis fi allah! key?

Hur vet du att det är påhitt man kan inte bara säga så tänk om du har fel :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur vet du att det är påhitt man kan inte bara säga så tänk om du har fel :angry:

ja då lär jag märka det när jag dör om jag har fel, eftersom gud inte bryr sig om oss när vi lever... så därför eftersom jag redan "syndat" så kan jag fortsätta med det eftersom jag lär ju inte hamna i h*lvetet mer än vad jag redan gör... nästa gång någon människa gör en ny tro då hoppas jag den kommer likna asatron! coola namn som oden, tor, freja, inte "jesus" och "gud" "jungfur maria" f*n mesiga namn...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han heter Odin och inte Oden >_>

Asa tron suger... man måste offra massa saker... samma sak gäller Rommerska och Grekiska... helt värdelöst

Oden!! odin heter det på norska, och vad jag vet så lever vi inte i norge?

 

Allfadern. Den enögde Oden, den mäktigaste och visaste guden. Han och Frigg har sex söner och en dotter. Bor i Asgård där han i Valhall tar emot hälften av de fallna krigarna. Oden skapade med sina bröder världen och de första människorna. Oden är väldigt trollerikunnig. Han är Bors son. Oden betyder "den rasande".

och mista inte Tyr och Tor för varandra eftersom Tyr är Odens ena son och Tor är åskguden...

 

ASATRON! inge mellan slag...

och asatron är lika dålig som alla andra, i kristendom måste man gå till kyrkan om man ska be om förlåtelse för man mördat någon, inom asatron kommer man till valhall (paradiset) om man mördar någon, specielt om man dör i strid... passar mig bätre på så vis

 

j*vla Besservisser! vem hade rätt?! du är ÄGD!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...