Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Xade @ 20/12-2004 18:54:53)

Guggo: Snarare - Alla tjänar allting tillsammans. Solidarietet - ingen tjänar mer än någon annan. Alla hjälps åt, överklassen är utplånad.

 

Xade: Har du någon liten gnutta MORAL därinne? Men gå och lägg dej i kväll - i din fina himmelsäng med din hummer i magen. Må riktigt bra, klarar du det - så är du inte normal. Men det är aldrig försent att ändra på sej, Xade. Du kan också hjälpa till att skapa ett klasslöst samhälle. Kom till oss istället, skippa rikemanssläkten!

aldrig i livet, pengar är bäst, överklassen kommer alltid dominera er!

 

 

NesseN: nej, jag bryr mig inte, det är mina pengar!

Livet är viktigare än pengar.Xade du har ingen gott hjärta i alla fall punkt slut.

 

Vi har en spar gris vad man än man kallar jag lägger typ hela tiden en tjugo lapp efter typ 1 månad skickar vi det till Rädda barnen.

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu gör vi slut på storebrors makt,

krossa denna fascistiska pakt!

Nu inleder vi den sista fasen,

gör uppror mot överklass-asen!

 

Revolten har kommit förut och kommer igen, Xade. Klasserna kommer en dag att utplånas. Alla kommer ha det lika bra, låter inte detta sunt?

 

Vi har en spar gris vad man än man kallar jag lägger typ hela tiden en tjugo lapp efter typ 1 månad skickar vi det till Rädda barnen.

Det är bra, 0012. Det tystar ju ens dåliga samvete, men hjälper knappast något särskilt. Men det är en fin soledarisk gäst.

Vi i väst är ju så snälla med alla våra galor för att hjälpa de i Afrika. Ja, vi är så snälla att vi kan skänka en hundring. Då sover man så gott på natten. Vad som inte kommer till skallen på många är att det är vi som har sugit ut Afrika. Och vi vrider än idag om den nästan uttorkade trasan för att få ut någon liten mer droppe. Men vi är ju så snälla och skänker de en hundring...

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har en spar gris vad man än man kallar jag lägger typ hela tiden en tjugo lapp efter typ 1 månad skickar vi det till Rädda barnen.

Det är bra, 0012. Det tystar ju ens dåliga samvete, men hjälper knappast något särskilt. Men det är en fin soledarisk gäst.

Vi i väst är ju så snälla med alla våra galor för att hjälpa de i Afrika. Ja, vi är så snälla att vi kan skänka en hundring. Då sover man så gott på natten. Vad som inte kommer till skallen på många är att det är vi som har sugit ut Afrika. Och vi vrider än idag om den nästan uttorkade trasan för att få ut någon liten mer droppe. Men vi är ju så snälla och skänker de en hundring...

jag får känslan av att du var lite ironisk nu.... men jag kan ju ha fel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...