Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!

Ytterman

Rekommendera inlägg

• Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker jag ? :huh:

Har jag rätt för mig så tycker jag att USA ska styra Irak såvida att Irak inte kan göra det själva.. Fast om man tagit över 120 000 oskyldigas liv, och därtill plockar hem massa olja, så kan jag inte säga att det blir bra. Men det blir bättre än om Irak själva ska styra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"USA:s Marshallplan för Europa efter andra världskriget inte i första hand handlade om att ge oss bistånd, utan om att påtvinga Europa krav på kulturell dominans? Nuförtiden präglas t.ex. hela Europa av den amerikanska film- och TV-kulturen. Den europeiska befolkningen hjärntvättas av ett amerikanskt programutbud som uppgår till över 90 procent av vad som visas på TV"

bara så ni vet... om ni inte märkt det redan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I'll doubt that.

Ge Irak tillbaka deras land, dom har under hela sitt liv styrts av någon annan. Saddam. Nu gör de det igen av USA, som förövrigt har försökt att rigga valet som ska hållas.

Det är sant, gör en allmän news-search on google.

Rigga, alltså fixa till så att det går deras väg. Valfusk, j*vla sej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"USA:s Marshallplan för Europa efter andra världskriget inte i första hand handlade om att ge oss bistånd, utan om att påtvinga Europa krav på kulturell dominans? Nuförtiden präglas t.ex. hela Europa av den amerikanska film- och TV-kulturen. Den europeiska befolkningen hjärntvättas av ett amerikanskt programutbud som uppgår till över 90 procent av vad som visas på TV"

bara så ni vet... om ni inte märkt det redan

njaeh inte precis jag blir mer hjärntvättad av japanska TV-program
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...