Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

på sätt och vis, är man fattig har man nog inte kämpat lika bra som de rika som förmodligen gjort mer i livet. de som gör mer är bättre...

 

sen finns det de som inte förtjänar att vara rika tex de som vinner på lotto eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på sätt och vis, är man fattig har man nog inte kämpat lika bra som de rika som förmodligen gjort mer i livet. de som gör mer är bättre...

 

sen finns det de som inte förtjänar att vara rika tex de som vinner på lotto eller nåt

 

De är fattiga för att dem inte har haft nån chans att bli rika pågrund av att USA krigar hela tiden i alla länder.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NesseN: Troligtvis ljuger Xade men om han talar saning så kan ju inte han rå för att han föddes i en rik familj. (jag försvarar inte Xade om någon tror det, men det gäller att ha flera åsikter om en sak)

 

Visst är det dåligt att det finns fattiga och rika, men det är i den världen vi lever. det kan inte finnas rättvisa för alla det är omöjligt. Om vi levde i en annan värld med andra sätt att leva på så kanske skulle det vara så att det inte fanns några fattiga och rika. Men vi lever här och nu och det går inte att gå runt och tycka synd om alla som är fattiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

på sätt och vis, är man fattig har man nog inte kämpat lika bra som de rika som förmodligen gjort mer i livet. de som gör mer är bättre...

 

sen finns det de som inte förtjänar att vara rika tex de som vinner på lotto eller nåt

 

Sedan finns det de som hade en stadig inkommst men eftersom deras livskamrat lämnade dem så sitter ungana nu på ett barnhem och personen i fråga på psyket p.g.a. överbelastning.

 

 

 

så visst finns det dem som har otur också...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xade om du vann på lotto, skulle du slänga pengarna då ?

 

skulle inte förvåna mig om han gjorde det, men han torkar sig f*n i röven med pengar och tror han är rik som f*n men jag vet att han har en hemlighet som ingen vet :evil: MUHAHAHAHAHA

 

(orka teamflasha)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...