sas Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 BORT MED BUSH :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2005 (redigerat) http://www.asahi-net.or.jp/~pu4i-aok/funnydata/bushbook.jpg Redigerat 7 Februari 2005 av Jellyfish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 hahah, fel håll.. löl :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 rolig bild, enjag fatta inte riktig vad du vill ha sagt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 Ryktena om Bushs IQ 76 och altzheimers (stava).. Skulle jag tro. Någonting som dock inte stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 jaså, ne det tror jag inte men jag tror att om man har iq 76 så är man bara korkad (dvs inte smart) då är an 76 ggr smartare en en guldfisk ( de har 1 IQ) klicka här för att göra ett iq test och se om du kan är tillräckilgt smart för att vara med i MENSA (jag var ett påäng ifrån) http://www.mensa.se/iqtest/provtest.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 BORT MED BUSH :angry: vad har du emot honom, han är världens hjälte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 120 000 oskyldiga irakiers blodspillan ? Hjälte ? Om du vill uttrycka dig så, visst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 HAN dödade dom itne personligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Nej, men hans arméer, på hans order. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 eeh tror du han bestämmer själv bara sådär? -.- nej han och nåra till debatterar ju och bestämmer vilken som e den bästa lösningen -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Ja, men i USA har alltid presidenten sista ordet när det gäller krigsfrågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg