Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jo, fjortis fjolla. jag tror inte jag är rik, jag vet att jag är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 jo, fjortis fjolla. jag tror inte jag är rik, jag vet att jag är det Okej.... Lika rik som Georg W Bush? tss... Jag är väldigt pank jag.... Det ni... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 tror att Xade är nånstanns över medelklassen..... en villa i en förort, 2bilar (volvo, bmw eller mercedes) en hyfsat bra båt (typ yamarin) men thats it.... inga villor i frankrike, ingen storebro båt inte 5 ferraris, utan bara en vanlig överklass svensson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 sån tur att du inte behöver samla pantburkar och lukta svett då :wub: puss. hm.. Jag har gjorde det...Dey var ungefär för 2 somrar sedan, jag å en kompis tjänade ihop minst 5 kronor varje dag.. En dag fick vi dock över 120 kronor....Nu för tiden är det för pinsamt att visa sig som pantkungen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 (redigerat) Alla tjafsar om att vara rik. Jag kan skryta med att jag snart kommer att vara pank över hela sommarlovet! :P Redigerat 20 Maj 2005 av Selene Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Alla tjafsar om att vara rik. Jag kan skryta med att jag snart kommer att vara pank över hela sommarlovet! :P Ja, hehe.. samma här..=) Det hurrar vi för(har inte skaffat sommarjobb) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Jag har skaffat sommarjobb :P det ska bli kul att få lite pengar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Har sökt men inte fått någe sommarjobb, det är typ en på miljonen att man får ett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Har sökt men inte fått någe sommarjobb, det är typ en på miljonen att man får ett! Okej, har fått jobb här hemma.-.. Ska hålla på att bygga vedhögar....=) kul... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Det är lättare om man känner nån på ett företag, själv är jag på min farsas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Alla tjafsar om att vara rik. Jag kan skryta med att jag snart kommer att vara pank över hela sommarlovet! :P Varför är du lycklig över att vara pank? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 legendary_lukas: Om du menar mig så är jag inte glad för att jag e pank bara ironisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg