Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ska prova...menar du dom dära farkosterna som kommer ibland.. ? Jag menar typ Fox´s skepp som skjuter kraftiga skott. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 de där vita som skjuter 2 st Gröna strålar i taget..?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 de där vita som skjuter 2 st Gröna strålar i taget..?? Ja det är det!!1..8ou6rthevb56bus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 aja.... jag hatar att om man landar i Tunnan på Dks bna...då kan man flyga upp igen...min kompis och jag körde...han hade typ 468 % jag hade det också...jag tryckte på a så han flög ner från kanten och sen hamnade han i tunnan...jag visste inte om det men tunnan var Precis under mig och sen skjöt den....och Han träffade Mig och jag flög iväg som en kirby... lite störande men Han vann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 aja.... jag hatar att om man landar i Tunnan på Dks bna...då kan man flyga upp igen...min kompis och jag körde...han hade typ 468 % jag hade det också...jag tryckte på a så han flög ner från kanten och sen hamnade han i tunnan...jag visste inte om det men tunnan var Precis under mig och sen skjöt den....och Han träffade Mig och jag flög iväg som en kirby... lite störande men Han vann Men hur många procent hade du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 som jag skrev hade vi ungefär lika mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jaha, men dp var det inte så orättvist. Eller var det Computer Players med från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 nix...bara vi 2...vi "bollade" med marioo och luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 nix...bara vi 2...vi "bollade" med marioo och luigi Vad menar du med bollade? Stod ni och sköt på varandra med den mesiga attacken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 japp...för det masta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Ja, men då var det väl direkt ingen match. Båda satt och tröck på Special. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 japp...kul va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg