Hitman-Kodnamn47 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Jag tänkte bara göra denna tråd för att skriva om hur nu kände för de Ryska barnen som var inne i skolan och som dog. Jag tror att deras föreldrar är jätte ledsna och gråter redan nu. Vissa barn är ju försvunna och ingen vet om de barnen lever eller är döda.. Här kan ni skriva om hur ni känner för barnen och annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Vi höll en tyst minut i skolan igår. tänk att vissa töntar skrattar under sånna >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 MM,hela europa hade en tyst minut igår klockan 12.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Japp, det stämmer bra, Gud va lustigt det kändes när det var tyst i matsalen med folk inne. Jo det är synd om dom men vi kan inte göra mycket åt det, eller kan vi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Vi med. Vi hade också en tyst minut, konstigt då att lärarn hostar mitt i allt ihop.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 vi också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 vi hadde också en tyst minut i vår skola. om jag hadde en av terroristerna här så skulle jag vilja sparka på hans ansikte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Vi hade ingen tyst minut. j*vla skola vi har, tyst minut för Anna Lindh och WTC men ingen för Ryssland. Nähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Vi hade ingen tyst minut. j*vla skola vi har, tyst minut för Anna Lindh och WTC men ingen för Ryssland. Nähä. ingen?hadde ni inte tid eller? förresten så tror jag inte att man använder fula ord som moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Jag var sjuk, så jag vet ej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Vi hade inte heller någon tyst minut, det var väldigt elakt att inte ha det :angry: Känns som om vi inte bryr oss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 De flesta skolor hade nog en tyst minut! F*n att nåt sånt kan hända! och jag fattar inte heller hur vissa SKRATTAR under tysta minuter! Man önskar nästan att man hade kunnat sätta en kula eller två mellan ögonen på terroristerna men de hotade ju med att döda 20 pers tror jag för varje terrorist som dog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.