Avregistrerad Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 hur får man mewtwo???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 hur får man mewtwo???? klara allting på stadium Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 18 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 jag haar han på stadium2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag spelade mot mewtwo efter att ha klarat han i stadium och vann. Men var kan man använda han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag spelade mot mewtwo efter att ha klarat han i stadium och vann. Men var kan man använda han? Man kan använda mew inte mewto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag har hört att om man klarar elite four (på pokemon stadium) med bara en chansy får man mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 (redigerat) jag har hört att om man klarar elite four (på pokemon stadium) med bara en chansy får man mew? Fel om man klarar: Stadium/Poké cup/alla bollarna Stadium/Primé cup/alla bollarna Stadium/pika cup Stadium/petit cup Gym leader castle (från brock till gary) Oavsätt vilka Pokémon man använder. ;) Så får man mew. Jag lovar det går jag har provat. Redigerat 21 Oktober 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag kan inte klar alla kuper suck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag kan inte klar alla kuper suck Jag har gjort det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 men inte jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 inte jag heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg