Mezox Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Hoppas att jag snart kommer in i någon lista. Jag med! Min lista: 1.Orson 2.Apoca 3.silver star 4._zoro_ 5.Diablofire/jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 det är lika bra att ge upp min karriär som avagörare eftersom ingen verkar gilla mina avas :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ni kan ta över min plats :P funderar på att lägga ner, har inte tid längre även fast jag vill, skolan och jobbet tar för mycket tid... men kommer försöka skriva iallfall lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ni kan ta över min plats :P funderar på att lägga ner, har inte tid längre även fast jag vill, skolan och jobbet tar för mycket tid... men kommer försöka skriva iallfall lite grann Ta över din palts???Du är ju bland dom bästa ava görarna på hela fuska. Jag är...Ja, jag är bland dom lite "sämre"Fråga någon annan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Hade någon av de riktiga "PS-legenderna" varit kvar här på forumet så skulle jag antagligen komma bland de 5 bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 [Lista utan inbördes ordning] • Apoca • Kanji • Skywalker • Triforce • YoTo • Orson • Silver Star • Ness~ • Mellanmjölk ... Jag har säkert glömt nån, och det var kanske lite egoistisk att ta med sig själv. Fast jag tycker jag själv är en bra avatar skapare. Fast inte bland eliten. • No Fear! Just det, glömde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 nu har ni allt glömt mig =) har ni inte sett minna finna bilder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 mina då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (redigerat) Jo, just det. Bubblar, mja. Har inte sett så mycket utav dej, har väl sätt några konsvtverk med det är inte många. Sen N-Graved har jag faktiskt inte sett innan, men du är #10 i AvaNet. Har du hetat något innan? Redigerat 21 September 2004 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (redigerat) japp mathiasmathias, Mr.Silverflame,Bowser, Almighty... Redigerat 21 September 2004 av N-Graved Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 japp mathiasmathias, Mr.Silverflame,Bowser, Almighty... Jahaaaa. Nämen tjena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.