Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag tror inte på gud. men jag ska likaförbannat konfermera mej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag ogillar (!) min klass, en bunt dumma idioter **** ******** kött bush britney hiphop ulla karin (en dans lärare jag hade) fjortisar (sånna som ser precis likadana ut) m.m, mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 LoL..Learn to hate FJORTISAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 aah, men guuud asså, typ asså ja ba tihihi, och han ba ja lixom gaaad, de e typ jätte gulligt elle huuur?! gaaad va jag hatar dom, typ så sackar dom, jobbigt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (redigerat) jag menar kniva dom som det heter på CS men jag skulle inte göra nåt sånt för f*n...jag bara sa så för att jag hatar s*tanister som hatar gud! gud e min polare så bråka inte med honom :P Men om du säger att du vill sprätta upp/misshandla/kniva s*tanister, låter du inte ett dugg bättre själv, förstår du inte det? Dessutom är det långt ifrån alla s*tanister som är våldsamma. De flest är helt vanliga människor. Om nån vill dyrka s*tan, låt honom/henne göra det, så länge han/hon inte skadar nån annan. Vi har faktiskt religionsfrihet i det här landet!!! För övrigt tror jag inte Green Devil menade att peka ut dig som s*tanist. Han menade att du LÄT SOM en s*tanist när du sa att du vill sprätta folk. Redigerat 28 September 2004 av Arwen Undomiel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag hatar terorister :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag hatar många i min klass och många i 8:an och i 9:an! för att dom röker och att dom skriker åt en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 (Arwen Undomiel @ 28/09-2004 10:47:51) jag menar kniva dom som det heter på CS men jag skulle inte göra nåt sånt för f*n...jag bara sa så för att jag hatar s*tanister som hatar gud! gud e min polare så bråka inte med honom :P Men om du säger att du vill sprätta upp/misshandla/kniva s*tanister, låter du inte ett dugg bättre själv, förstår du inte det? Dessutom är det långt ifrån alla s*tanister som är våldsamma. De flest är helt vanliga människor. Om nån vill dyrka s*tan, låt honom/henne göra det, så länge han/hon inte skadar nån annan. Vi har faktiskt religionsfrihet i det här landet!!! För övrigt tror jag inte Green Devil menade att peka ut dig som s*tanist. Han menade att du LÄT SOM en s*tanist när du sa att du vill sprätta folk. Precis!Jag tänkte säga detdär om att han inte skulle vara bättre men det är meningslöst..kolla min signatur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 ja måste alla tjafsa om det nu?? kan vi inte bara glömma det? jag säger förlåt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 ni har gott j*vlit mycke off topic Back To Topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 jaja hatar också lakrits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 förlåt. Jag hatar Melrose Place Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.