shacti Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 mm visst problemet är bara att jag inte är över 18, alltså inte arbetsmyndig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Nej men "nooooob" passar till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Samlar o samlar, varför ska man samla, vi har ju fotboll som hobby i våran skola :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 fotboll är bra (kom just hem från träningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Vi samlar allt lixome den som har MINST pokemonkort har ca 300 st så de är jäkligt jobbig men ja byter mina mot pengar jag är som No Fear han va överlägsen på hjul men sålde sina jag var överlägsen på pokemon men ålde mina... men ja har kvar 100 st de bästa för att jag sitter ju hemma åå tittar på de gamla minnena + att ja va me i sm på pokemon spelet me kort men ja kom 6 av de 10 i min grupp så gick inte vidare ... men de högarna har ja kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 man samlar inte på någe när man går på gymnasium ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 *host*har använt pokemonkort som dasspapper*host* :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Nej du ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 fotboll är bra (kom just hem från träningen) Lag? :evil: Spelar i IFK Stockholm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 0013, jo, jag ljuger. men det är min åsikt om Pokemon..Dyrt dasspapper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 rotebro IS vi kom på sjätte plats i s:eriks cupen back to topic~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Vi samlar på plastringar i olika färger som man byter med varann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.