Snake Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 (redigerat) Jag hatar de! Alla i min klass sjunger den helatiden, snart sprängs mitt huvud... Redigerat 29 September 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Mitt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Mr Cool är en grym låt. :) Fast när jag önskade den på ett ställe skällde DJ:n ut mig för att jag frågade två gånger. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Mister Cool äger! "Kom tillbaka nästa vecka, samma tid och kanal, så får du vet hur det gick för Snook, ehh.. Jag menar Mister COOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 vaddå för kanal :huh: fattar nada :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Han säger så i låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaså jaha nu fattar jag mer äm nada lyssnar aldrig så mycket på texten i låtar är den bra så är den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Yfff, Hip Hop och R&B är va ni nördar behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 snook-knutby är bra och tampong tomterna-cp barn är också bäst! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag gillar inte Snook Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaså det var intressant att veta skulle du kunna gå in lite närmare på det där... nej men allvarligt tycker du det där var nödvändigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Snook - Mr.Cool tröttnar man på när radion spelar den 20 ggr per dag. Men shit asså dom snackar ju om en kille som har en trucker keps. VEM BRYR SIG?! Geez... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.