nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Och inga "pang-pang" spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 4 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Nee, heros e rätt så tråkiga spel. Mest väntan tycker jag :P (har alla fyra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Som ni säkert vet så finns det väldigt många spel... de roligaste är ju ''pang pang'' spelen. :ph34r: Det finns en hel del sånna: Call of duty, Counter strike, Unreal tournament mm. Vilket tycker ni e roligast??? Om ni svarar så ge gärna lite feedback för spelen... :medieval: opossing forces!!!! sk*t kul ju ;) nån annan som spelar de?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 cs är ju halv kul enligt mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Nej. cs är bäst. bryr mej inte vad ni tycker om det för det finns ju ett par hundra tusen som spelar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Brukar inte spela "pang, pang" spel..Antagligen för att jag alltid dör. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 :o , det är ett problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Joo, men det är roligt när man lyckas döda någon...Som inte är ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag vet inte riktigt Cs har jag tröttnat på, Call of Duty verkar jäv**gt bra men har aldrig spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 konsol spelen är alltid bäst fast inte cs det är bäst på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Konsol spel e SÅ mycket sämre än pc-spel, inte samma känsla eller nått, det enda som är värt att ha där är ett bilspel och en projector så att ''skärmen'' blir större =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Konsol spel e så j*vla dyrt, ursäkta språket, men det är ovanligt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.