senig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 manbehöver väl inte spara efter varje gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Det är säkrast. När jag gjorde det sparade jag kanske var 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillis Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Det finns ett hål utanför Hyrule Castle, där finns en Skulltula därinne. Döda den och sen (du måste vara lilla link) kastar du bomerangen (håll i Z) När bomerangen greppar tag på den och är på väg till dig teleporterar du dig snabbt ut ur hålet (eller stå på plattformen med andra ord). Alltså du måste ha fått den innan du teleporterar, ifall du gör rätt, får du Skulltulan och skulltulan därnere är inte död! Men efter varje gång du gör fusket så måste du spara, och om du misslyckar så stänger du av... <_< Hej det funkade inte ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jodå, det SKA fungera. för mig fungerar det. och för mig brukar itne fusk fungera.. men det gjorde det där ;) så du ska liksom hitta på den där gold skulltullan döda den [MEN TA FÖR 17 INTE "MASKEN"] och sedan ställer du dig alldeles framför/bakom och sedan trycker du in Z och sedan kastar du bomerangen och sedan springer/hoppar du in i "strålen" och TADAAAAA! den lever fortfarande.. precis som Kite skrev :blink: GOOD LUCK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 funkar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 vart finns hålet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Var finns hålet? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det funkar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 vart finns hålet? :huh: Jah tror det är utanför ingången till gerudo valley. Där finns det en ring med stenarta bomben och kasta den i mitten på stenarna så kommer ett litet hål fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hålet finns utanför Hyrule Castle. och jag visste inte om det fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 prexis orzon det ligger utanför hyrla castle. alltså ni vet där man kryper in i ett litet "hål" som liten när man ska till Zelda? innan så finns det ett träd som står vid staketet. där ska du/ni spränga och TADAAAA!!! *:P* hoppa ner i det framsprängda hålet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg