NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 På episod3 i mysteryhotel der finns det ju såna hära spöken hur dödar man dom och hur får man yoshi :cry: Och vart är den hära gubben som tittar på en tavla??? Om ni vet så svara fort snälla behöver värgligen hjälp :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Dom vita spöken hoppar man bara på. Men dom röda måste man spruta vatten på så blir dom block, som man kan hoppa upp på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 jag mena på episod3 uppe på vinden finns det jätte stora spöken och jag undrade hur man dödade dom (mena inget illa) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Med Yoshi.Hans frukt dryk eliminerar spökerna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Yoshi får du när du tagit dig igenom hotellet. Då kommer du till ett rum med ananaser. ta en och gå till början av hotellet och hämta Yoshi. Skynda dig sen upp på vinden och ät spöken... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 hur kommer man in i det rummet då??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Svårt att beskriva... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 du kommer in i ett rum bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla sen får du ananasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 EXTREMT onödigt att skriva så här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 det var ju bra skrivet man måste gå in i ett speciellt rum sen ska man spruta vatten på en tavla lr nåt sånt länge sedan jag spel prova i varje rum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 1 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Men hur kommer man in i rummen då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baby bowser Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hjälp mig med det också :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg