Decku Scrub Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Hur gammal ska man vara för att gilla ac?(Tänkte att det nog inte är så kul om bara de yngsta gillar det.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Vad jag har hört passar det alla åldrar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 (redigerat) om du menar åldersgräns så är det 3+ Redigerat 1 Oktober 2004 av Manga Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Ifal man kan engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Mesigt spel. Barnvänligt. Högst 11. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Högst 11?? Jag tycker AC passar alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZötiZ_GriZen Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Tycker jag också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 har inte köpt det men hallå som det låpter är det för alla undrar vad kex-box tycker är barnsligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Klart det är barnsligt. Eller barnsligt och barnsligt. Inte lika moget som Resident Evil i alla fall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag skulle kalla det sims för de lite mindre (Men jag tycker oxå det är intressant). Fast med lite mer grejer att göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Klart det är barnsligt. Eller barnsligt och barnsligt. Inte lika moget som Resident Evil i alla fall :D Att jämföra AC och RE är enligt mig mycket barnsligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (redigerat) Men hallå ? Du måste hålla med om att AC är mer för dom mindre än vad Resident Evil är..Eller ? Vissa kan spela Resident Evil när dom är riktigt små. Vissa kan spela Animal Crossin när dom är riktigt gamla. Men jag tror att dom som skapat spelen, har tänkt att inte Animal Crossing är riktat för femtonåringar. Då skulle dom ju såklart satt den åldergränsen. Har jag rätt eller är jag ute o cyklar ? Redigerat 7 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg