Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Mobbade

Gäst Nike

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

om ett gäng mobbar mig så spöar jag upp varenda en en efter en.

De är inte särskilt smart...

dom som mobbar är jö bara irriterande muppar ute efter lite uppmärksamhet och status mellan komizarna... :P

jag blir mobbad hela tin för mitt namn och efternamn....

jag klarar mej bara fint! de är dom j*vla mupparna de är synd om....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om nån mobbar mig så är det deras problem (min favvoreplik: ditt problem :P ) jag är ändå klassens mvg-barn satt mig mobbar ingen

fast än del i min klass känner sig nog mobbad fast det beror mest på de råa skämt vi fäller om varann

förresten mitt tips till alla: den kloke ger alltid vika

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kommunistisk stil..^_^

passar inte i det..men det gör ju tydligen du :P

0012, Det går inte att spöa skiten ur någon "en efter en", dom går ju på en sammtidigt..men om det är 1 on 1 så e det enklare..

om ni nu är mobbade så ska ni gå på självförsvar! Karate, Kickboxing eller Jujitstu (stavng?)..Det är ganska billigt och enkelt..+ så är det värt pengarna om man är mobbad! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick i nian så kunde man inte klä sig i någe annat än det "nyaste". Kom man med någe annat så tittade dom snett på en hela tiden.

Nu förtiden så klär jag mig som jag vill, visst mina gammla klasskompisar ser på mig som om jag vore ett ufo, men, men jag klär mig hur jag vill.

Våga klä er som ni vill, det känns alltid bäst så, jag ville alltid smälta in för men sen jag börjat våga klä mig som jag känner så är det kul när folk tittar och glor. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Blir man mobbad ska man för f*n stå för sig själv och slå tillbaks! om du har valt att ta på dej ett par brallor som du tycker e snygga och som sedan mobbarna har nått problem med ska du f*n skita i dem , men om de börjar slåss SLÅ TILLBAKSSSSS!!! :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...