Orangekola Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 :) - Glad :D - Ler stort, sketans glad :P - Hänger med tungan :( - Ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Den jag använder alldra mest är :) eller ^^ . Sen min egen designade ! ( . . ) ( _ ) De är ett sött litet moln :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 dom jag använder mest är :) :P :( Och det är dom vanligaste smileys folk använder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Xyrho- Jag brukar göra (x_x)@-('_'@) istället. df;[=Fuska e coolt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) dom jag använder mest är :) :P :( Och det är dom vanligaste smileys folk använder.. detta är ingen tråd för att visa vilka smilies man använder mest utan att komma på nya smilies med tangentbordet <_< :8| en gris! Redigerat 2 Oktober 2005 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 aha k men då: \ ..\ ....\ ......\ ........::::::: Kanske inte är en bra Smiley som man kan säga på msn eller nå men gjorde den för skoj skull :] kan ni gissa vad det är? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 aha k men då: \ ..\ ....\ ......\ ........::::::: Kanske inte är en bra Smiley som man kan säga på msn eller nå men gjorde den för skoj skull :] kan ni gissa vad det är? =P Ett tvärt slut på en skidbacke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 aha k men då: \ ..\ ....\ ......\ ........::::::: Kanske inte är en bra Smiley som man kan säga på msn eller nå men gjorde den för skoj skull :] kan ni gissa vad det är? =P Ett tvärt slut på en skidbacke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 (redigerat) [EDIT] Första dubbelinlägget nånsin? Stön. Redigerat 2 Oktober 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Big Boy Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 en hockey klubba och det med big text är ju tejpen på klubban :P och punkterna är för att det inte ska bli: \ \ \ \ ::::::: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 _ * ) \ \ \ \ \ _____\ ) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_Tomte Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Kanske lite väl snuskiga. ( ¤Y¤ )=tuttar ( , )= my big ass :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.