pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Det har kommit ut en ny version av 6.2:an, där ett säkerhetshål fixas.. Microsoft vill ta bort all användning av 7.o för att den inte är säker. Ok, faen.. Den var ju skoj =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag har en laddat ner en patch så jag har kvar 7:an :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Det har kommit ut en ny version av 6.2:an, där ett säkerhetshål fixas.. Microsoft vill ta bort all användning av 7.o för att den inte är säker. det är därför man aldrig ska ladda ner beta versioner, virus och sånt kan finnas med. och även hackers kan ta sig in via beta. kör aldrig med beta program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Asså 7.0an suger ju. Jah har instalerat den på datorn för 3 el. 4 dagar sen. Å den funkade utmärkt,men när jah ska logga in nu så kommer det upp en sak som det står (A newer version is avaibable.You must insall the newer version in order to continue.Would you like to do this now?) å när man tryvker på yes så försöker den instalera 6.2an igen. Ä de nån som vet farför den gör så? ja samma sak på men den försöker få installera nu 6.2 Grrrrrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 håller mej till 6.2 numera,det står så liksom att man ska ladda ner en ny grej .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D Så går det när man inte fattar vad som har hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag kör iaf 6.2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 msn är het klart bäst viu ska ha en chatkonferens i skolan med d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (NesseN @ 07/10-2004 22:09:24) Jag fick damp på det när det inte funkade att logga in så jag tog sönder databordet :D Så går det när man inte fattar vad som har hänt. va snakar du om?Jag limmade ihop det med Super Attack >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Sluta spamma.... Nu går det inte att ha detta längre. Ni får vänta tills det riktiga kommer ut iallfall.. Fick ett provsmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vad är Msn 7.0 Beta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.