Autobahn Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Hej! Jag ska göra ett gruppforum men jag vet inte vem jag ska göra de me.... Vill du va me o bilda de me mej? Du måste vara 4# uber fuskare kanske 3# stabil beror på vem de är ;) Och om du ska va me ska du skänka minst 500p.. Skriv gärna in lite coola namn handlar om avatari-målning m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Säg mig... vem passar in på den beskrivningen? Nästan omöjligt... Coola namn? hmm... zwooosh and there i go? Eller pop! Corn + Pop = Popcorn... kan man vara tråkigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 ett bra namn: Fallen avatarz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 500p tror ni man har hur mycket som helst lr :huh: och dessutom finns ju redan ava net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 12 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 500p tror ni man har hur mycket som helst lr :huh: och dessutom finns ju redan ava net Nej! De tror jag inte :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 avanet är inte för alla, bara vissa kommer in. Om nu avanet ska hållas vid liv :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Finns inte Mission Avatar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Jo,och Zyber :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Hur kommer man in i privat forumen? Måste man ha VIP kort eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Hur kommer man in i privat forumen? Måste man ha VIP kort eller liknande? gruppforum? Man moste vara medlem eller köpa medlems skap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) Hur kommer man in i privat forumen? Måste man ha VIP kort eller liknande?VIP kort? :P VIP står ju för Very Important Person eller nåt sånt... Redigerat 17 Oktober 2004 av Metabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Ja? Och jag är ju en "väldigt" viktig person, tycker inte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.