Gäst Cuddles Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 (redigerat) Mur många här läser kalle-anka?? Bara undrar för jag läser dem !! :cool: :cool: Min mamma tycker inte jag ska läsa kalle-anka hon vill bara att jag ska läsa böcker så man blir :student: smart :student: men det struntar jag i!!!!! Redigerat 4 Oktober 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag läser Kalle Ankas pocket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 kalle anka äger det är bäst?jag läser kalle anka varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jagt läser kalle ankas pocket bara på hälgarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 deklart Kalle anka & C:O köpte engång från loppmarknaden 70 tidningar från runt 1934 alt blev 100 spen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag läser nästan aldrig kalle anka förutom när jag får en ny kalle anka på posten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag har typ 200 tidningar har inte ens läst alla kalle anka är kul men leksakerna som kommer med är s**t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag fick en ny idag och saken (en twin spinner) gick sönder på 5 minuter :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 jag läser kalle anka.när man fick dom där åskrören gick mitt sönder på 2 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 läser d aldrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag läser kalle anka. Jag samlar på kalle anka serier. Jag är ute efter läsningen och inte sakerna man får med för dom är oftast onödigt skräp. Jag har två-tre kassar med kalle anka pockets på vinden och några lådor med kalle anka & co. Jag får nog bestämma mig för kalle anka och co nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag har 1 låda tidningar och 2 lådor skräp... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.